Wersja od 17.06.2020r.
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży sklepu internetowego www.perfectuniforms.pl.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.perfectuniforms.pl prowadzony jest przez Perfect Planners Marta Górna-Paździor, ul. Kasztanowa 6, 62-051 Wiry, NIP: 972-107-15-03, REGON: 300972722, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu internetowego.
§2
DEFINICJE
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca – Perfect Planners Marta Górna-Paździor, ul. Kasztanowa 6, 62-051 Wiry, NIP: 972-107-15-03, REGON: 300972722, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.perfectuniforms.pl
- Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy pod adresem internetowym www.perfectuniforms.pl
- Towar (Produkt) – produkty dostępne w Sklepie internetowym Sprzedawcy, będące przedmiotem Umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, Zawarta między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U. 2014, poz. 827 ze zm.)
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru
- Formularz Zamówienia – Klient dodając pierwszy Towar do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym, rozpoczyna korzystanie z Formularza Zamówienia. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu pola „Zamawiam i płacę”. Warunkiem złożenia Zamówienia jest podanie określonych danych osobowych, niezbędnych do realizacji Zamówienia.
§3
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Złożenie zamówienia następuje za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym, po jego wypełnieniu i kliknięciu pola „Zamawiam i płacę”.
- Do momentu kliknięcia pola „Zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Ceny Towarów widocznych na stronie Sklepu internetowego podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatki.
- Po złożeniu Zamówienia, Klienta otrzymuje od Sprzedawcy wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia go do realizacji, który zostanie wysłany na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
§4
DOSTAWA
- Dostawa Towarów jest odpłatna i zgodna z cennikiem dostawy zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego oraz podczas składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia.
- W przypadku złożenia Zamówienia powyżej wartości 350zł brutto, koszty dostawy pokrywa Sprzedawca.
- Dostawa zamówionych Towarów możliwa jest za pośrednictwem InPost (przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, przesyłka paczkomatowa), Poczty Polskiej (przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa).
- Termin przygotowania paczki do wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty za Zamówienie lub w przypadku przesyłki pobraniowej – od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba, że w opisie danego Towaru podano inaczej.
- Termin dostawy paczki zależny jest od wybranej formy dostawy i określony jest na stronie Sklepu Internetowego oraz podczas składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia.
§5
METODY I TERMINY PŁATNOŚCI
- Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności z tytułu Umowy sprzedaży:
- Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
- Termin płatności:
- W przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
- W przypadku płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
§6
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klientowi, zgodnie z przepisami prawa, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni, liczonym od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru.
- Klient, aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji odstąpienia od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia:
- Pisemnie na adres: PERFECT UNIFORMS Sklep online, 62-051 Wiry, ul. Kasztanowa 6
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@perfectuniforms.pl
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu otrzymania zwróconego Towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, z jakiego skorzystał Klient.
- Klient, związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży, zobowiązany jest ponieść koszty:
- Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy dostępny w Sklepie internetowy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
- Klient dokonuje zwrotu Towaru wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu/Reklamacji, załączonym do Zamówienia, na adres: PERFECT UNIFORMS Sklep online, 62-051 Wiry, ul. Kasztanowa 6
§7
REKLAMACJA TOWARU
- Sprzedawca wobec Klienta odpowiada za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- pisemnie na adres: PERFECT UNIFORMS Sklep online, 62-051 Wiry, ul. Kasztanowa 6
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@perfectuniforms.pl
- Wraz z reklamowanym Towarem, należy załączyć wypełniony Formularz Zwrotu/Reklamacji, załączony do Zamówienia. Zaleca się podać datę i okoliczności wystąpienia wady oraz swoje roszczenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z przyczyn m.in. takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów dostawy, metod i terminów płatności.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, a w szczególności Kodeks Cywilny.
- Wszelkie ewentualne spory związane z realizacją Umowy sprzedaży rozstrzygał będzie właściwy rzeczowo sąd powszechny w właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.